allting har förändrats men jag känner likadant.

Har haft en så rolig kväll, en kväll då man glömmer bekymmer, en kväll då man bara kan skratta sig lycklig.
Louise och jag åkte till affären och handla chips och dricka. Sen drog vi hem till mig och myste med film.
Nu har hon åkt och jag sover själv inatt, trist... Men det gör inget, bara tanken av vilken underbar människa hon är får mig att längta till morgondagen då vi sitter på skolan tillsammans igen.

Saker och ting börjar bli bättre, att se fördelar, istället för nackdelar gör allt mycket lättare.
Saker som förr inte gick att fixa, saker som idag är en del av vardagen.
Saker som jag idag lever med utan problem.
Dom hade rätt....
Tiden läker alla sår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0