du faller handlöst framför mig, på din väg mot okända land.

Vilken seg dag! Nån pappskalle hade grävt av en kabel till vårat internet på skolan. ALLA har arbeten som måste göras på datorn, där det ingår internet. Dagen resulterade i mattepluggande! Jag gråt mig igenom dagen ungefär.
Efter skolan blev det stan en snabbis med Petra BellaBus och Sara, halloween dräkter kollades ut, utan resultat dock.
Efter det tog jag och Petra oss en tripp runt omkring i Karlstad. Storhandlade gjorde vi också, lagade tacos och myste i soffan. Tur jag har min Pettan, hon gör mig så glad. Får mig att må bra då jag vill sjunka genom marken.
Intagit sängläge och Kent sjunger godnatt sånger för mig.

OCH allt börjar bli bättre, en bra period närmar sig och jag känner att det behövs. Är trött på detta, trött på allt för tillfället.
Men
Det blir bättre! Det kan bara bli bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0