i ditt stora hjärta börjar slagen bli små.

Idag har jag haft en bra dag, kändes skönt att komma tillbaka och träffa mina fina.
Spinningpasset tio imorse har satt sina spår i mina lår vader och röööv, åh fyfan.
Skolan, bergvik --> impulsköp av dom efterlängtade skorna (!!!) gjordes, plus en ring. Nöjd för denna månaden.
Nu har jag precis lagt i två omgångar tvätt. Mat ska lagas sen ska jag och soffa va tillsammans hela kvällen. Te och popcorn vore något.

Istället för hockey imorn ska kvällen spenderas med min fina Petra, kommer bli nice!
Onsdag ska jag verkligen åka hem till årjäng, vara hemma i årjäng i en halv timme sen ta bussen tillbaka hit, kul och åka buss.
Torsdag kommer spenderas hos Louise där ljud och musik ska ordnas inför helgen.
Fredag, äntligen LUUUNGT!
Och på lördag, det som jag längtat efter. Utgång med dom bästa!
Denna vecka är över proppad, ska bli skönt med lov.


Kommentarer
Postat av: Julia

tack bästa och finaste Elin.

du är fantastisk vännen <3

2010-10-25 @ 19:34:48
URL: http://endastjulias.blogg.se/
Postat av: e.hansen

allt för en sån underbar person som dig <3

2010-10-25 @ 21:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0