20.24

Röten dag, är på rötet humör. Orkar inte. Jävla äckel vinter är påväg! Hörde att det skulle bli den kallaste hittills, den nyheten för mig att gråta. Tänker gräva ner mig i sängen och stanna där tills det blir vår igen, de vore...
Myspys med Petra efter skolan, skratt och mat lagades. Trevligt som satan!

Väl hemma, väl landat i soffan. halv åtta hos mig som precis slutat och te. Väntar bara på mitt super duper flubber favvo program ska börja. 5:an klockan nio. Alla vet vilket jag menar.....

Skolan går rätt trögt nu, det är så mycket nu innan lovet och fööör kort tid för att göra alla uppgifter. Åh, ångesten är rolig.. Men jag ska inte klaga, jag går ju på Klara.
Alla dagar går så sjukt fort, det är redan torsdag imorn. Och då börjar jag 10.40. Glad tjej för det! Jag har snart gått 3 månader i skolan, känns som om det var igår jag satt i matsalen och blev uppropad till TUKL1.

Jag väntar på att den nya sängen ska bli hemkörd, den 27:de kommer gubbarna och då står den i mitt sovrum. Längtan är enorm!

Mormor har precis bäddat in mig i värmefiltar. Känslan är som när jag åkte in på sjukhus. Fast 10 gånger bättre, sjukhus slipper jag ju nu.

Rörigt inlägg som vanligt, men jag gillert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0