är det tiden på året som skrämmer?

Blä, är ett bra ord för en dag som denna.
Huvudvärk och depp humör. Men vad gör man?
Mår inte så bra idag, somnade till och med på matten i 40 min drygt. Vad blir det då?
Trött på skolan, trött på att behöva gå upp på mårnarna och förjävla trött på äckel människor, lägg ner tjejen!

Idag hitta jag en ny kompis, han är snäll och pålitlig. Jag gillar han.

Kom hem idag runt halv sex, fick åka med mormor hem till Årjäng och hon skjussade mig ända hem till mamma. Snäll den där mormorn!
När vi skulle åka ut från sillebotten ut på E18 så fick hon inte stopp i vägkorsningen. Gled mitt ut på E18 när det kom en bil från varsitt håll. Stod still på fucking vägen och då bad jag till Gud. Åh jävlar va rädd jag var, har nog aldrig varit så rädd! Nära döden-olycka. Men vi klara oss, tur.
Väl hemma käka jag en möglig pizzabit och drack mjölk, gott.
Mamma åkte till hotellet och ska bowla och dricka öl men tjejgänget, fan va gott för henne!
Själv är jag ensam hemma och är lite rädd, men de gör inget.

Poppa popcorn ska jag göra nu, tvätta av mig sminket och lägga mig och gråta till fina filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0