jag tog en roll när du blev sjuk, en roll som krävde hårdare hud.

Min nya vän, han gör mig glad.
Victoria, hon är underbar. Nog underbarast i världen för tillfället, är lycklig när jag har henne vid min sida!
Mina andra fina gör min dag bra.
Fy sickan vad glad jag är att jag har er!

Tacos satt fint efter en dag ute i det kalla vädret.
Har hjälpt mamma med att byta till vinterdäck, helt jävla awesome att två brudar klarar det.
Rensat bort alla kassar med äckel skräp i garaget och fyllt på pannrummet med ved.
Nu borde mamma vara en smula stolt över sin dotter!
Dammsugat, och stått för maten har jag med gjort.

Jag har en plikt, en plikt att hjälpa till, en plikt att finnas där. Tar på mig ansvaret och gör jobbet!

Chips och new moon står på schemat nu. Förhoppningsvis..

Orkar inte idag.

Kommentarer
Postat av: victoria

du är bäst!!! love

2010-10-23 @ 21:34:26
URL: http://victoriacecilia.blogg.se/
Postat av: e.hansen

du är med bäst! Gosan<3

2010-10-23 @ 22:39:02
URL: http://elinhansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0