fem steg bakåt, två steg fram. På lite håll liknar det dans.

Ligger förtillfället i sängen och spelar musik, är trött.
Käkade tacos från igår till frukost imorse, alltid lika gott.
Klockan är redan 14 och om 1 timmar ska vi infinna oss i Sillerud hos mormor på middag, hoppas på efterrätt.

Packa ska jag göra innan vi åker dit också, får såklart åka med mormor till karlstad, gott att slippa åka den mögliga bussen.
Känns rätt underbart att få åka tillbaka till cilivisationen igen. På måndag får jag pengar också, blir bra det. 
På tisdag har vi planerat in hockey, jag och mina fina. 
Huhu, ska ligga här ett tag till innan jag måste lyfta på rumpestumpen och packa.  

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0